reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Damien Thorn

Damien Thorn

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Our backs are against the wall We turn into the light We're burning in the night We're Children of The Damned Zoznam autorových rubrík:  Moj zivotChildren of DamnedNocne hlupostiSúkromnéNezaradené

reklama

Moj zivot

Nostalgia je cool

Damien Thorn

Nostalgia je cool

Posledný mesiac som strávil medzi projektami u svojich zákazníkov, ignorovaním súťaže popularity v USA, a sťahovaním mojej domácnosti do prenajatého bytu pri Londýne, kde ma čaká budúci kontrakt.

  • 12. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 559x
  • 12
A tak som prestal fajčiť

Damien Thorn

A tak som prestal fajčiť

Neviem ako mi takáto vec napadla ale prednedávnom ma napadlo prestať fajčiť. Zahasil som cigaretu a rozhodol som sa skúsiť, či to prežijem a nezomriem bez cigarety. A keď  som sa úspešne dožil ďalšieho východu slnka, tak som sa rozhodol po 10 rokoch zavesiť cigarety a zippo na klinec.

  • 23. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Žijem ale opät som ovdovel a život ma bije

Damien Thorn

Žijem ale opät som ovdovel a život ma bije

Vzhľadom k tomu, že prechádzam ťažkým obdobím čerstvého slamenného ovdovenia, rozhodol som sa protestne mlčať. Celé ovdovenie je spôsobené svadbami v rodine mojej drahej a medzi jej kamarátkami, na ktorých sa rozhodla zúčastniť a mňa nechať doma samého s jej plyšovým slimákom a kvetmi, ktoré dostala na meniny. A mojou alergiou na peľ.

  • 29. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Terorista v metre a moja xenofobia

Damien Thorn

Terorista v metre a moja xenofobia

Uz to bude 2 roky co som sa vracal jedno augustove poobedie z prace. Cesta z Canary Wharf do centra Londyna trva okolo 30 minut a ja som sedel v metre cital spravy o neuspesnom pokuse vyhodit do vzduchu transatlanticke lety.

  • 17. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 67
Niektore veci sa vam stanu len v Anglicku

Damien Thorn

Niektore veci sa vam stanu len v Anglicku

Sedim s drahou na terase pubu a pozorujem chlapika hadzuceho ponad hlavy policajtov, krajce chleba do jazera obkolesujuceho Caerphilly Castle. Kacky a cajky sa isli potrhat za chlebom a moja draha sa isla potrhat za fotenim a natacanim naletov duffy duckov a cajek na plavajuce chleby na jazere. Ked sa chleba zachyti na vetve stromu, police officer zatrasie vetvou a hodi chleba do jazera. Idylka nedelneho poobedia vo Wales-e.

  • 14. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
Koniec slamenneho vdovca alebo nenechavajte muza sameho doma.

Damien Thorn

Koniec slamenneho vdovca alebo nenechavajte muza sameho doma.

Minuly tyzden mi skoncil zivot slamenneho vdovca. Moja feministka zacala doma uradovat a riadit domacnost.

  • 8. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
Anglicko nie je len Londyn

Damien Thorn

Anglicko nie je len Londyn

V skutocnosti Londyn uz davno nie je anglicky ale medzinarodny. A aj ked je Londyn mesto, ktore dokaze ocarit cloveka a zabavit ho na cele mesiace, najdu sa aj ine miesta ktore sa oplati navstivit. Tu je moj vyber miest ktore odporucam a su moje oblubene

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Vzdy sa na mna usmeje

Damien Thorn

Vzdy sa na mna usmeje

Kratky pribeh jednej  lady

  • 26. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Pite rannu kavu

Damien Thorn

Pite rannu kavu

Pite rannu kavu! Vazne. Uchrani vas od celej kopy filozofickych problemov.

  • 21. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Vztah s feministkou

Damien Thorn

Vztah s feministkou

Nie je Xantipou kazda zena, ktora je feministkou. V podstate vztah s feministkou ( mojou feministkou ) ma kopu skvelych vyhod a len velmi malo nevyhod.

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 92
reklama
SkryťZatvoriť reklamu