reklama

Žijem ale opät som ovdovel a život ma bije

Vzhľadom k tomu, že prechádzam ťažkým obdobím čerstvého slamenného ovdovenia, rozhodol som sa protestne mlčať. Celé ovdovenie je spôsobené svadbami v rodine mojej drahej a medzi jej kamarátkami, na ktorých sa rozhodla zúčastniť a mňa nechať doma samého s jej plyšovým slimákom a kvetmi, ktoré dostala na meniny. A mojou alergiou na peľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ale aj tak s mojimi aktuálnymi myšlienkami, ktoré sú učesané asi ako Einstein, keď mu povedali že dostane Nobelovu cenu za foto-elektrický jav a nie za teórie relavity, by som vás moc nepotešil a ani nenahneval, takže radšej mlčím tento týždeň.

O to viacej ako píšem, telefonujem a browsujem po internete. Credit crunch zasiahol aj mňa. Prišiel nenápadne ako hurikán Katrina 

1. V banke, ktorá je taká milá že mi pravidelne platí faktúry, ktoré jej neúnavne posielam každý piatok, najprv prestal fungovať automat na navyšovanie kreditu na zamestnaneckých kartách na 2. poschodí, tak som si 3 dni odvykal od kávy ale keďže môj tichý štrajk si nikto nevšimol, tak som začal chodiť dopĺnať kredit na karte o poschodie vyššie. Ale faktúry platia stále.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. O týždeň na to zhorel jeden popolník na fajčiarskom mieste. Niežeby ten požiar vytvoril viacej dymu ako zvyčajne býva na tom mieste ale ten smrad bolo citiť na mojom obleku aj keď som ho doniesol domov vystriekal všetkými parfémami mojej drahej naraz. A tak som ho odniesol do čistiarne. Ešteže tie faktúry aspoň platia.

3. Následne sa v reštaurácii pokazil automat na kávu, čo zas spôsobilo, že som chvíľu abstinoval. Opäť môj tichý vzdor ostal nepovšimnutý a tak som začal chodiť do Starbucks mimo budovy. V tejto fáze ma už aj platby za faktúry prestali baviť.

4. Bolo mi oznámené mojím defacto šefom, že mojé predĺženie kontraktu je v štádiu vzťahov USA a Iránu - mŕtvy. A tu skončila aj sranda s faktúrami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Proste credit crunch ma zasiahol v celej svojej sile, udrel ma zo všetkých strán, zasiahol moju životosprávu, kariéru a v neposlednom rade aj môj oblek.

A tak hľadám nový kontrakt, ponúkam sa ako vyleštené jabĺčko na sobotnom trh, a dokonca rozmýšlam nad kúpou nového holiaceho strojčeka, však čo ak budem musieť ísť na interview. Namiesto toho aby som si začal užívať život slamenného vdovca a snažil sa opäť nanovo vybudovať faunu a flóru mojej domácnosti.

Život je pes dokonca aj na mňa.

A tak dúfam, že som potešil všetkých 3 ľudí čo ma majú v rss a sľubujem, čestne prehlasujem, prisahám a klopem na drevo, že mňa toto sťažovanie o chviľu prejde

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale zatiaľ ma môžte poľutovať a vyjadriť sústrasť v diskusii

Damien Thorn

Damien Thorn

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Our backs are against the wall We turn into the light We're burning in the night We're Children of The Damned Zoznam autorových rubrík:  Moj zivotChildren of DamnedNocne hlupostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu