reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Damien Thorn

Damien Thorn

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Our backs are against the wall We turn into the light We're burning in the night We're Children of The Damned Zoznam autorových rubrík:  Moj zivotChildren of DamnedNocne hlupostiSúkromnéNezaradené

reklama

Nocne hluposti

Zlociny proti automobilovemu priemyslu

Damien Thorn

Zlociny proti automobilovemu priemyslu

Automobilky krachujú,  ale na druhej strane, za niektoré svoje výtvory si to zaslúžia. Tu je môj subjektívny výber najväčších zločinov automobiliek, za ktoré by mali pykat.

  • 9. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 725x
  • 112
V elastakoch do kina

Damien Thorn

V elastakoch do kina

Vypol som sprchu a vratil sa do postele. Moja draha stale este driemala. Nase ranne prebudzanie  vzdy obnasa jednu velmi dolezitu cinnost. Moje mraucanie o tom ako sa mi nechce ist do prace a presvedcovanie nech ide miesto mna.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 066x
  • 17
Muzsky paradox.

Damien Thorn

Muzsky paradox.

Muzi maju radi velke veci. A popripade este vacsie.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 273x
  • 119
Preco chcu muzi sex na jednu noc.

Damien Thorn

Preco chcu muzi sex na jednu noc.

A preco by nemali chciet? Vazne sa pytam. Zamyslel sa nad tym vobec niekto?

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 655x
  • 57
reklama
SkryťZatvoriť reklamu